انریکه : شرایطمان برای مصاف با رئال عالی است

 

بارسلونا ساعتي پيش موفق شد ميزبان خود ايبار را با دو گل لئو مسي شکست داده و به عنوان صدرنشين به مهمترين بازي فصل يعني ال کلاسيکو برسد.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سرمربی بارسا که از نمایش شاگردانش بسیار راضی بود با غرور خاصی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت:

بازی بسته و گره خورده مقابل ایبار


در هر بازی مهم این است که روی حریف تسلط داشته باشید. نمایش بازیکنانم در این دیدار مثال زدنی بود و آنها در زمینی دشوار عالی کار کردند. ایبار حریف آسانی نبود و در تمام طول بازی سعی داشت روی دروازه ما خطرآفرین باشد.

عملکرد سرخی روبرتو

او امشب عالی کار کرد. بخصوص که در این فصل فرصت زیادی برای بازی کردن نداشته اما در سطح بالایی ظاهر شد.او خیلی کم توپ از دست داد و در بازی هوایی نیز مسلط بود.روبرتو را خیلی خوب می شناسم و متاسفم که نمی توانم دقایق بیشتری به او بازی بدهم.او می تواند بازیکن مهمی برای بارسلونا باشد و این را در بازی امشب نشان داد.

ال کلاسیکو

به عنوان صدرنشین و در بهترین فرم به ال کلاسیکو رسیدیم. البته فکر نمی کنم مهمترین هفته فصل را پیش رو داشته باشیم؛ با این حال هفته ای حساس و خوب در انتظارمان است.بازی مقابل سیتی در پیش است و هنوز صعودمان را قطعی نکرده ایم. سیتی تیم با کیفیتی است و باید مراقب باشیم. انتهای هفته و در ال کلاسیکو هم ببینیم که چه پیش می آید.

ایبار

ایبار نشان داد که تیمی خوب و سختکوش است . امیدوارم که در ادامه لالیگا نتایج خوبی کسب کرده و سقوط نکند.

نیمکت نشینان سرشناس

مجموعه ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارم که این اختیار را به من می دهد که با خیال آسوده در هر مسابقه، تغییراتی در ترکیب داشته باشم. با وجود همه تفسیرهای موجود، باید بگویم که تنها بازی مهم برای من همین بازی مقابل ایبار بود و من بدون توجه به دو بازی حساس بعدی، ترکیب تیمم را انتخاب کردم.

بازی آرام و کند

کند؟ می توانید از ایباری ها سوال کنید که ما واقعا کند بازی کردیم؟ به عقیده من خیلی هم خوب بازی کردیم و به هدفمان نیز رسیدیم.

گل روی ضربه ایستگاهی

بازیکنان متقاعد شده اند که به هر طریقی می توانند به گل دست یابند. تمام این گل ها از قبل تمرین شده است و روی آنها کار شده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 اسفند 1393 | 1:0 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.